Konta internetowe
I-BANK, MB - mobile Banking, CB - Corporate Banking
0 zł – za przelewy wewnętrzne,
0 zł – za miesięczne prowadzenie usługi.
Masz dostęp do Internetu? Jeśli tak to zarządzaj swoimi pieniędzmi, kiedy chcesz i skąd chcesz: 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu, w dowolnym miejscu na świecie.
Nasz Bank oferuje Państwu dostęp do Systemu Bankowości Elektronicznej IBANK. Warunkiem korzystania z usługi jest posiadanie rachunku bieżącego lub rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w BS Obsza oraz komputera lub urządzenia mobilnego z dostępem do Internetu.
IBANK to nowoczesny program umożliwiający bezpieczne korzystanie z usług bankowych za
pośrednictwem Internetu przy wykorzystaniu standardowej przeglądarki internetowej. Jest łatwy i przyjemny w
obsłudze, umożliwia szybkie wprowadzanie przelewów. Wszystkie zlecenia są podpisane prywatnym kluczem
cyfrowym klienta lub autoryzowane przy użyciu telefonu komórkowego klienta, na który jest przesyłany kod SMS lub linkSMS.
Podstawowe funkcje programu:
- Obsługa podpisu cyfrowego. System jest maksymalnie zabezpieczony przed nieuprawnioną ingerencją w treść przelewu.
- Wyświetlanie bieżącego salda na rachunkach klienta.
- Wyświetlanie historii obrotów na rachunkach klienta; zaawansowane mechanizmy wyszukiwania dokumentów.
- Obsługa zleceń oczekujących i odrzuconych.
- Obsługa poleceń przelewu z natychmiastową lub opóźnioną datą realizacji.
- Kontrola limitu dostępnych środków bezpośrednio przy wystawianiu przelewu.
- Możliwość ustawienia indywidualnych limitów dla transakcji a także limitów dziennych i miesięcznych.
- Obsługa przelewów ELIXIR.
- Obsługa zasileń telefonów komórkowych.
- Obsługa poleceń przelewu do ZUS i do Urzędów Skarbowych.
- Obsługa polecenia zapłaty.
- Prowadzenie książki adresowej kontrahentów.
- Automatyczne zakładanie książki adresowej na podstawie danych odczytanych z przelewów historycznych lub z pliku w formacie EXCEL.
- Prowadzenie kartoteki wzorców przelewów.
- Szybkie wystawianie poleceń przelewu za pomocą książki adresowej i za pomocą listy wzorców.
- Obsługa lokat.
- Drukowanie wyciągów. .
- Automatyczna obsługę zleceń stałych.
Do połączenia z bankiem wykorzystywany jest protokół TLS z szyfrowaniem AES128/256 bitów.
CB - Corporate Banking to nowoczesny program dostarczania usług bankowych dla firm, urzędów gdzie występuje
grupowa praca nad dokumentem i zatwierdzenie zlecenia wymaga kilku podpisów.
Program posiada wszystkie funkcje programu IBANK oraz wiele dodatkowych:
- Praca grupowa nad dokumentem (wprowadzanie, zatwierdzanie, podpisywanie i wysyłanie przelewów do banku może być rozdzielone na kilku pracowników).
- Import zleceń ze zbioru w kilku formatach.
- Eksport zleceń do zbioru w kilku formatach.
- Obsługa karty wzorów podpisów w różnych układach.
- i inne.
MB - Mobile Banking to nowoczesny program dostarczania usług bankowych przy wykorzystaniu urządzeń
mobilnych: telefonów komórkowych, smartfonów, tabletów i innych urządzeniach wyposażonych w ekran
dotykowy. Program nie wymaga instalacji i jest obsługiwany przez przeglądarkę internetową obsługującą protokół HTML 5.
Podstawowe funkcje:
- odczyt salda bieżącego na rachunkach klientów,
- przeglądanie historii obrotów,
- wystawianie przelewów:
- wewnętrznych,
- ELIXIR,
- płatności do Urzędów Skarbowych,
- płatności do ZUS,
- silna autoryzacja zleceń przy wykorzystaniu unikalnego kodu SMS lub linku SMS,
- dostęp do mapy bankomatów,
- praca na wszystkich urządzeniach mobilnych posiadających przeglądarkę internetową obsługującą HTML 5.0.
Dodatkowo oferujemy usługę Kontakt SMS
Usługa Kontakt SMS umożliwia przesyłanie do klientów banku informacji o aktualnym
saldzie na rachunku w postaci komunikatów SMS. Komunikaty mogą być wysyłane wg harmonogramu
ustalonego indywidualnie dla każdego klienta. Możliwe są różne warianty, np.:
- raz dziennie o określonej godzinie,
- raz dziennie o określonej godzinie w dni robocze,
- raz dziennie ale tylko jeśli wystąpiła zmiana salda,
- po każdej zmianie salda.
System wysyła także informację o saldzie jako odpowiedź na SMS klienta.
Przypominamy również, że bezpieczeństwo bankowości elektronicznej zależy także od Klientów, m.in. musi dbać o bezpieczeństwo swojego komputera. Powinien mieć zainstalowany program antywirusowy i firewall. Powinien systematycznie sprawdzać czy są dostępne - i instalować - aktualizacje i poprawki dostarczane przez producentów oprogramowania, w szczególności systemu operacyjnego i przeglądarki internetowej.
Prosimy pamiętać, że Bank Spółdzielczy nigdy nie wysyła do Klientów pytań dotyczących haseł lub innych poufnych danych. Listy lub telefony w takich sprawach należy traktować jako próbę wyłudzenia poufnych informacji.
Zachęcamy Państwa do zapoznania się z portalem Bezpieczny Bank
oraz z publikacją Komisji Nadzoru Finansowego dotyczącą bezpieczeństwa w bankowości elektronicznej. Publikacja dostępna tutaj
Zapraszamy do skorzystania z usługi
Więcej informacji na temat Systemu I-BANK:
- w siedzibie Banku,
- pod numerem tel. 84 689 10 06